onsdag den 24. december 2014

have yourself a merry little christmas



Hermed en rigtig glædelig jul til jer allesammen! Endelig kom d. 24. december som vi alle har ventet på. Jeg håber at i har konfekt i maven, julesange spillende i baggrunden og at i glæder jer til at danse om træet og åbne pakker. December måned er virkelig fløjet afsted og i al den tid har jeg haft disse fine og julede collager til at pynte min mac. Jeg syntes derfor heller ikke at i skulle snydes for at se dem. Baggrundene er til en 13 tommer macbook, men kan sikkert også sagtens passe til andre, så prøv dig frem. For at gemme i den rigtige størrelse, skal du bare trykke på billedet og derefter gemme. I denne omgang har jeg kun lavet 2 collager, men hvis i føler for det laver jeg gerne flere med andre temaer. Jeg håber at i får en fortryllende og magisk jul. Vi ses 

6 kommentarer: