tirsdag den 8. juli 2014

Kjole - Asos / Halskæde - Glitter / Sneaks - Converse / Ur - Casio / Ringe - Bikbok og Gina Tricot

 Tak for de bedste år! Jeg elsker jer hver og en, i er venner i verdensklasse 
Så blev der for alvor sagt farvel til 10 års folkeskole. Det var både en stor lettelse og en rørende afsked med både lærere og elever. Aftenen bestod af både underholdning, mad, sang, osv. efterfulgt af fest kun for elever. Der blev både grint og grædt, og det var en fantastisk aften. Det er både skræmmende at kapitlet folkeskole er slut, men det bliver også spændende at kunne starte et nyt, nemlig gymnasie. Jeg glæder mig enormt meget, men kommer til at savne min gamle klasse så meget! Tusind tak for alle de år, vil aldrig glemme jer, alle vores interne jokes og det sammenhold vi havde. Har i haft dimission? kys & kram herfra

32 kommentarer:

  1. I can remember this feeling very well. Wish you the best for your future :)
    http://thekontemporary.blogspot.de

    SvarSlet
  2. Super flot blog og med fine billeder! Det kan være vi kan følges? :)

    annasunivers.blogspot.com

    SvarSlet
  3. sikke nogle flotte og søde billeder!
    Tak for den søde kommentar på min blog, du skrev du var blevet fastlæser, men det kan jeg desværre ikke se.
    Men altså, følger i hvert fald dig nu! :)

    Hav en dejlig dag!
    knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og det var så lidt! Skrev at jeg var ny læser af din blog, ikke fast læser. Følger kun meget få på bloglovin og bruger ikke gfc overhovedet mere. Men tusind tak :)

      Ilm, knus :)) Xx

      Slet
  4. Hej, tak for kigget på min blog - super dejligt med nye læsere :) Ville lige kigge tilbage og håber du vil følge med fremover :)

    //Line
    www.Linebiine.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Skøn blog du har! Og super fine billeder :)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Super fin blog du har og så fint Outfit!

    Knus

    www.bellesanonym.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Lækker blog, med flotte billeder :)

    / Liselotte

    SvarSlet
  8. din kjole er vildt fin, er også selv lige gået ud af folkeskolen. Det er vildt mærkeligt, at skulle sige farvel til alle!
    Super fin blog Btw! ;)
    http://emiliexnicoline.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød tak! Ja det er en underlig følelse :)

      Slet
  9. Hvor ser du fantastisk ud! Jeg kan godt huske følelsen af at gå ud af folkeskolen.. Det var både trist og spændende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak! Ja det er virkelig en blandet følelse :)

      Slet
  10. Hvor ser du fin ud :-) Og skønne billeder!

    SvarSlet
  11. Jeps har haft diminsion to gange, både den gang jeg gik i niende og den gang jeg gik tiende klasse. Super fine billeder og skøn blog du har! ;-)

    http://hendedendejliges.blogspot.dk/

    SvarSlet
  12. sikke nogen flotte billeder og hvor er du smuk!
    - det er en virkelig fin blog du har, med masser af smukke og inspirerende billeder, er nu ny fast læser :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er glad for at høre! Velkommen :)

      Slet
  13. Åh, den dag husker jeg tydeligt! (selvom min snart ligger ret langt ude i fortiden)
    Du er virkelig fin i tøjet :-) Super smukke billeder.

    SvarSlet
  14. Super flot kjole du har på! Den er super sød :)
    - Skønne billeder alle sammen ;)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Hvor er det bare en flot kjole du har på. Du ser jo super flot ud! :D

    SvarSlet
  16. Sikke nogen skønne billeder og hvor er du smuk! :)

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet