lørdag den 28. juni 2014

square memories: last day of school


Wow wow wow, hvor blev al den blogging lige af? Og de 10 års folkeskole? Jeg har ingen ide, tiden er fløjet afsted og blogging har stået nederst på listen. Men efter sidste skoledag og en ordentlig bunke eksaminer har jeg endelig sommerferie = massere tid til blogging. Fra nu af skal der strammes op og har planlagt en masse forskellige blogpost til fremtiden. Men ind til videre må i nøjes med disse billeder fra min sidste skoledag d. 28. maj. Det var den sjoveste og mest begivenhedsrige dag. Det blev fejret med en kæmpe show, et brag af en fest omgivet af en masse dejlige venner med lommerne fulde af karameller. Det er helt sikkert en dag jeg aldrig vil glemme. Hvordan var jeres sidste skoledag? Og hvis i ikke er gået ud af folkeskolen her for nylig, hvad har i så lavet i den første sommermåned? Vi ses forhåbentlig meget meget snart, kys

11 kommentarer:

  1. Super fede billeder! Og nogle fede kostumer :)
    - Det ser rigtig sjovt ud

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja det er sindsygt, så hurtig tiden går!!!
    super søde billeder :)
    Knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Hyggelige og fine billeder!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. loved your costumes!


    -gaia
    http://sparklerage.blogspot.co.il/

    SvarSlet
  5. Hvor er jeres kostumer fra?? :D De er virkelig flotte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker! Noget af det er fra nintendos hjemmeside, trøjen fra veromoda og resten har min venindes mormor selv syet :)

      Slet
  6. virkelig fin peplum. hvor er den købt? knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak! lånte den af min veninde, men ved at den var købt på hjemmesiden asos :)

      Slet