onsdag den 20. februar 2013

et glimt fra sommeren








Dagene bliver lysere og jeg er så småt begyndt at tælle ned. Jeg længes ubeskriveligt efter is på en varm sommerdag, strandture med veninderne og lange sommeraftener med lejrbål, skumfiduser og snobrød. Jeg savner at være oppe hele natten i Nikos alt for lille telt, gå lange ture med Buster, at løbe rundt i sommerregnen og alt der ellers hører til sommeren. Nu vil jeg bare glæde mig til at sneen smelter og træerne begynder at springe ud.  Jeg har ingen ferieplaner denne sommer, men jeg vil vædde med at den bliver lige så fantastisk som alle de andre.

2 kommentarer:

  1. Wow, hvor jeg elsker dit billede af sommer og forår❤
    Håber at du vil kigge forbi på min veninde og jegs blog:)
    Den er lige begyndt og vi kunne godt bruge nogle medlemmer og kommentarer❤
    Håber du vil overveje det❤

    -Caroline
    Www.shithappens2us.blogspot.com & www.beautifulmagasin.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak! jeg har kigget forbi jeres super fine blog :-)

      Slet