mandag den 3. december 2012

winther lookbook

Hej allesammen og glædelig 3. december! Jeg har tænkt mig at starte den her julekalender, og selvom det er to dage forsent, så tænkte jeg bedre sent end aldrig. Jeg håber i hygger jer og har fået lige så meget sne som vi har her på Bornholm. Jeg elsker december måned og kan ikke vente til jul! Selvomdet kun er den tredie så er jeg er allerede blevet afhængig af varm kakao og pebernødder, det er kun december en gang om året. Jeg vil  også snart lave en julegiveaway og jeg vil prøve at lave julekalender hver eneste dag indtil d. 24! Julekalenderen kommer til at handle om tøj, min hverdag, beauty, smykker og måske mad. Jeg vil starte med at vise jer nogle af mine vinter musthaves. GLÆDELIG JUL!  
Den her mørkeblå jakke er fra H&M og er en rigtig dejlig jakke. Det er meget på mode med lange jakker i naturlige farver  og med lammeskind. Jeg elsker den her jakke fordi det er super varmt og lækkert med lammeskind om halsen. Plus at jeg elsker farven og længden på den. Den er dog ikke super varm og hundrede procent vandtæt nu hvor sneen er kommet. Den koster 500 kroner i H&M som sagt, hvilket er okay billigt. Jeg er dog stadig lidt på udkik efter en grøn jakke i samme stil.
 Jeg ville aldrig kunne klare mig gennem vinteren uden sweaters! Jeg går stortset ikke med andet når det er koldt, sweater, sorte jeans og evt. en skjorte inden under og så ud af døren. Denne her er et godt eksempel på en dejlig, blød sweater i en naturlig farve og til en okay pris. Sweateren er fra ONLY og kostede omkring 180 kroner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar