lørdag den 18. august 2012

design din egen burger

 Vi kender jo alle McDonalds, jeg er personlig helt vildt med deres McFlurry og kan tydeligt huske da jeg var lille og en gang imellem var så heldig at få en Happymeal med legetøj og de der små gulerødder. Men grunden til at jeg laver dette indlæg er at jeg fik en mail fra en dame der hedder Anne Axholm som ville udlodde mig 4 McD billetter og to biograf billetter hvis jeg lavede det her indlæg.

Hvis jeg har forstået det ret, vil (danske) McD nu give jer lov til at designe en burger som måske kan være så heldig at vinde og lande på menukortet! Der vil være tre vindere så kom igang og s
kab din egen digitale burger med virtuelle ingredienser.

Giv så burgeren et originalt navn og upload den på www.mcdonalds.dk/myburger fra 6. august 2012 til 2. september 2012. Og så gælder det om at få vennerne til at stemme på netop din burger, så du får flest stemmer. Måske er det dig der ender med at lave "Danmarks bedste burger 2012".



Ingen kommentarer:

Send en kommentar